Головна
ГОЛОВНА
Історія ліцею

Історія ліцею

Історія нашого ліцею починається з післявоєнного 1946 року. Країні необхідні були кваліфіковані робітники, тому при Дарницькому вагоноремонтному заводі в 1946 році організували школу ФЗН №29 (фабрично-заводське навчання).

В перший рік навчання в школі було відкрито лише чотири спеціальності, а саме: столяр – вагонник, коваль, формовщик – літейник, слюсар – вагонник. В школі навчалось 150 учнів. Учні знаходились на повному державному утриманні. Держава забезпечила всім необхідним інвентарем та обладнанням, що давало повну можливість створити нормальні навчально-побутові і культурні умови для учнів. В школі на той час було 7 токарних верстаків, один стругальний, два тиски, одна циркулярна пилка.

20 жовтня 1948 року школу ФЗН №29 було реорганізовано в залізничне училище №5. Майстерні знаходились не в самому училищі, а в різних цехах заводу. Наочних і навчальних посібників було мало. Більшість учнів мали початкову освіту. Незважаючи на це, колектив заводу щороку одержував поповнення молодими робітниками. Багато з них стали висококваліфікованими спеціалістами, гідними і шанованими людьми не тільки на заводі, а і в країні.

З кожним роком зростало і міцнішало наше училище, особливо із серпня 1962 року, коли залізничне училище було реорганізовано в міське училище №9. В цей час була створена потужна навчально-матеріальна база.

В 1972 році був побудований новий навчальний корпус, в якому ми навчаємось і зараз. У розпорядженні учнів світлі просторі аудиторії, лабораторії і майстерні з виробничим обладнанням, бібліотека з читальною залою, актовий та спортивний зали, їдальня, поруч розмістився спортивний комплекс. В 1974 році контингент училища зріс до 730 учнів.

В 1983 році контингент училища зріс до 1500 учнів. З’явились нові спеціальності: „Слюсар з ремонту автомобілів (ТО і ремонт електрообладнання автомобіля)”, „Слюсар з ремонту автомобілів. Водій автотранспортних засобів (Категорія „С”)”, „Електромеханік торгівельного та холодильного устаткування”. З 1998 року навчальним закладом керує Красовський Анатолій Петрович, який продовжує набуті традиції, постійно вдосконалюючи та розвиваючи їх.

В училищі відкрили нову спеціальність – „Електрогазозварник. Коваль ручного кування”. Це дало можливість збільшити контингент учнів та розширити зв’язки з підприємствами Києва. З’явилась і нова майстерня для ковалів. Відроджується забута професія „Коваль”.В 2003 році Професійно-технічне училище №9 реорганізували в Київський професійний ліцей транспорту.

Навчальний заклад готує фахівців для Дарницького вагоноремонтного заводу, ДАХК „Артем”, ВАТ „Київський радіозавод”, ВАТ „КОММАШ”, завод „Арсенал”, ВАТ „Тантьєма”, „Яхонт”, станцій технічного обслуговування.

В ліцеї працюють кваліфіковані викладачі та майстри виробничого навчання. Навчальний заклад має вісім майстерень: токарну, столярну, три слюсарні майстерні, дві електрогазозварювальні, ковальську майстерню, лабораторії двигунів і ходових частин, навчальну лабораторію кухарів.

Викладання предметів проводиться за кабінетною системою. У ліцеї 24 кабінети, 9 з яких – це кабінети із спеціальних дисциплін. Є два комп’ютерні класи, один з яких обладнаний мультимедійною дошкою з програмним забезпеченням для вивчення предметів.

Ліцей продовжує підготовлювати кваліфіковані робітничі кадри, які задовольняють попит роботодавців підприємств різної форми власності.

Місія ліцею

Формування і розвиток творчої, ініціативної, завзятої, соціально активної і гармонійно розвиненої особистості, що володіє високим професіоналізмом, конкурентоздатністю, затребуваністю в регіоні і країні, готової до постійного професійного зростання, соціальної і професійної мобільності, відданої своїй державі і народу.

Наші основні цінності

  • компетентність і професіоналізм;
  • згуртованість і підтримка;
  • спадкоємність і ініціативність;
  • відповідальність і патріотизм.

Наша корпоративна філософія

  • майстерність в навчанні і вихованні;
  • якість і інновації;
  • чесність і відповідальність;
  • різноманітність і рівність можливостей;
  • відкритість і гідність особистості;
  • економічна стійкість і фінансова відповідальність.