Основною метою для створення дитячого вокально-інструментального ансамблю (ВІА) є, найперше, виховання гармонійно розвинутої особистості, залучення школярів до основ світової музичної культури, розвиток їхніх музично-естетичних смаків, розширення загального світогляду на основі виконання кращих зразків вітчизняної, народної, європейської пісенної літератури, а також слухання класичної і сучасної музики.
У колектив залучаються всі бажаючі на протязі усього навчального року.
Музичний слух, голос, відчуття ритму, музична пам’ять розвиваються в процесі подальшої клопіткої праці.
Музичний
слух – сукупність здібностей, необхідних для творіння, виконання і активного сприйняття музики.
Специфіка роботи ВІА, особливо на початковому етапі, намічає в основному, індивідуальну роботу на різних інструментах і з постановки голосу. Гуртківці, що проявили найбільші здібності, залучаються до концертно-виконавської діяльності, незалежно від того, в якій групі вони навчаються.
Вихованців слід навчити користуватися підсилювальною апаратурою, електромузичними інструментами і дотримуватися
техніки безпеки.
Охорóна прáці (рос. охрана труда; англ. labour protection; нім. Arbeitsschutz m) – це: система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров’я і працездатності людини в процесі трудової діяльності; діюча на підставі відповідних законодавчих та інших нормативних актів система соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, що забезпечують збереження здоров’я і працездатності людини в процесі праці. дозвіл на початок робіт підвищеної небезпеки, який необхідний організації чи підприємству, хто працює в будівництві.
Основу всього навчально-виховного процесу складає вивчення музичної грамоти, в процесі якого розвиваються музично-слухові уявлення, музична думка і пам’ять.
Вихованціво ознайомлюють з вітчизняною і зарубіжною класичною, музикою, з історичним розвитком естради, джазу, масової пісні: творчістю українських композиторів і виконавців.
Перевіркою знань, умінь і навиків гуртківців є виступи на різних масових заходах. При цьому найбільш здібні беруть участь у великих святкових і тематичних концертах. Робота ВІА не обмежується індивідуальними і груповими заняттями з учнями. Необхідна також освітньо- виховна робота з батьками, постійне ознайомлення з успішністю дітей, проведення зборів, зустрічей батьків з керівниками груп. Підтримується також тісний зв’язок з дитячою музичною школою, районним Будинком культури, загальноосвітніми школами. Проводиться обмін досвідом і, за потребою, надається методична допомога.